Дистанційне навчання

Для учнів 7-х класів
Готуємось до контрольної роботи з алгебри
Контрольна робота № 8 
Функції
1º.  Не виконуючи побудови, знайдіть координати точок перетину графіка функції у = 0,5х – 3  з осями координат.
2. Функцію задано формулою
      у = -2х + 7. Визначте:
1) значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 6;
2) значення аргументу, при якому зна­чення функції дорівнює -9;
3) чи проходить графік функції через точку А (-4; 15).
3. Побудуйте графік функції
     у = 3х 2. Користуючись графіком, знайдіть:
1) значення функції, що відповідає ар­гументу 2;
2) значення аргументу, при якому зна­чення функції дорівнює -5;
3) при яких значеннях аргументу функція набуває додатних значень?
4.  Знайдіть координати точок перети­ну графіків функцій у = -38х +15 та  у = -21х – 36.
5. Знайдіть область визначення функції .
6 Знайдіть область визначення функції .
7. Побудуйте графік функції
     у = -2х + 5. Користуючись графіком, знайдіть:
1) значення функції, що відповідає ар¬гументу 2;
2) значення аргументу, при якому зна¬чення функції дорівнює -1;
3) при яких значеннях аргументу функція набуває від'ємних значень?
8. Знайдіть координати точок перетину графіків функцій
     у = 47х – 9 та у = -13х + 231.






Контрольна робота № 7
Перетворення виразів

№ 1. Розкладіть на множники:
1)    х39х;  2) 12 – 75с2;
4) 4т3 – 32с3;       5) 3тп + 24п 9т – 72.
№ 2. Розв'яжіть рівняння:
1)    2х3 – 50х = 0;

№ 3. Розкладіть на множники:
1)    а + b + а2 b2;

№ 4. Доведіть, що:

2)    значення виразу 825 – 6412 ділиться на 7.
№ 5. Знайдіть найменше значення ви­разу:
1)    х2 + 8х + 16;
2)    х2 + 8х + 17.
При яких значеннях х вираз набуває найменшого значення?

№ 1. Розкладіть на множники:
 1)    а3 – 16а; 2) 2х2 – 50; 3) 2 + 6т – 9;
   5) ас4 – с4 + ас3 с2.
№ 2. Розв'яжіть рівняння:

2)    25х3 – 10х2 + х = 0.
№ 3. Розкладіть на множники:

2)     (4т 3)2 (т + 2)2.
№ 4. Доведіть, що:
1)    при будь-якому цілому п значення
виразу (2п + 3)2 – (2п – 3)(2п + 5)
ділиться на 8;

№ 5. Знайдіть найменше значення ви­разу:
1)    x2 6х + 9;
2)    x2 6x + 12.
При яких значеннях х вираз набуває найменшого значення?






Для учнів 7-х класів
Готуємось до контрольної роботи з геометрії
Контрольна робота № 2
Взаємне розташування прямих на площині
Варіант 1.

У завданнях 1 — 3 виберіть правильну відповідь.
1. Один із суміжних кутів дорівнює 20° . Чому дорівнює інший?

        а)    100°;       б)   70°;                         в)   160°;               г)   35°.
2. При перетині двох прямих нерівні кути відносяться, як 7 : 3. Знайдіть кут між прямими.
а)    108°;       б)   54°;                                 в)   18°;               г)   126°.

3. На рисунку  прямі a і b паралельні, 1 = 130° . Чому дорів­нює кут 2?

а)    50°; б) 1800; в) 650; г) 1300.

 4. На рисунку 1 = 160° , 2 = 19°.
Чи паралельні прямі а і b? Відповідь поясніть. 

 Задачі 5-7 запишіть відповідно до вимог.  
  (Дано, знайти, розвʼязання, відповідь)
                                                                                           
5. Два суміжні кути відносяться, як 2 : 7. Знайдіть ці кути.

6. Дві прямі перетинаються. дин з отриманих кутів дорівнює 103° . Знайдіть градусну міру інших кутів.

                                                             
7. Який кут утворює бісектриса кута в 84° з продовженням однієї з його сторін?



Контрольна робота № 2
Взаємне розташування прямих на площині
Варіант 2.

У завданнях 1 — 3 виберіть правильну відповідь.
1. Один із суміжних кутів дорівнює 40° . Чому дорівнює інший?
    а)    180°;  б)   100°;  в)   20°; г)   140°.
2. При перетині двох прямих сума двох кутів дорівнює 240° . Знайдіть кут між прямими.

а)    120°;       б)   300°  в)   60°;   г) 1800.

3. На рисунку  прямі а і b паралельні. 1 = 29°. Знайдіть кут 2.
 а)    151°;  б)   180°;    в)   29°;   г) 900.

 4. На рисунку  1 = 120°,  2 = 61° .

 Чи паралельні прямі а і b? Відповідь поясніть

 Задачі 5-7 запишіть відповідно до вимог.
(Дано, знайти, розвʼязання, відповідь)

5. Два суміжні куги відносяться, як 4 : 11. Знайдіть ці кути.

6. Дві прямі перетинаються . Один з отриманих кутів дорівнює 35° . Знайдіть градусну міру інших кутів.
                                                                             
7. Кут між бісектрисою кута і продовженням однієї з його сторін дорівнює 148° . Знайдіть даний кут.

.






Для учнів 7-х класів
Готуємось до контрольної роботи
Контрольна робота № 5
Многочлени

І варіант
  1. Перетворити в многочлен стандартного вигляду вираз:  
а) (3х  - 4х + 1) - (х  – 5х – 4);
б) 2х(4 – 2х + 3х );
 в) (а + 3)(2а – 5);
 г) (х – 1)(х  + 2х – 3).
2. Винесіть спільний множник за дужку:
а)      6х²-2х;
б)     15 х²-5х;
в)    -a¹¹-6a-2a¹⁴.

3. Розкласти на множники:
а)   3х(8-х)- 5 (8-х) ;
б)  4в²х² -6bх+2вх²-3х;
в) 6m-mn-6+n.

4. Спростити  вираз:
 а) (х - 3)(х + 2) – 5(х - 4);

б) 3ху(ху + 2у) – 5ху(3ху + 2у).

5. Перетворити у многочлен стандартного вигляду:
(а + 2)(а - а  +  а - а + 3).
6. Розв’язати рівняння:  .



 Контрольна робота № 5
Многочлени

ІІ варіант
 1. Перетворити в многочлен стандартного вигляду вираз:  
а)    (5х  + 3х - 6) - (3х  – 7х – 4);
б) 3х(2х  - 3х + 5);
 в) (х - 4)(3х + 2);
 г) (х + 2)(х  - х + 4).
2. Винесіть спільний множник за дужку:
а)      8х²-4х;
б)     25 х4-5х2;
в)    -a9-6a6-2a12

3. Розкласти на множники:
а)   2х(5-х)- 3 (5-х) ;
б)  8в²х² -6bх+4вх²-3х;
в) 3m-mn-3+n.

4. Спростити  вираз:
 а) (х + 5)(х - 1) – 2(х - 2);

б) 2ав (2ав + в) – 3ав (3а - 1).

5. Перетворити у многочлен стандартного вигляду:
(а - 3)(а  + а - а  +  4).

6. Розв’язати рівняння:  











МАТЕМАТИКА 6 КЛАС


РОЗКРИТТЯ ДУЖОК






МАТЕМАТИКА 6 КЛАС

Немає коментарів: