Для учнів 7-х класів
Готуємось до контрольної роботи з алгебри
Для учнів 7-х класів
Контрольна робота № 8
Функції
Контрольна робота № 7
Функції
1º. Не виконуючи побудови, знайдіть координати
точок перетину графіка функції у = 0,5х – 3 з осями координат.
2. Функцію задано формулою
у = -2х + 7. Визначте:
|
1) значення функції, якщо
значення аргументу дорівнює 6;
|
2)
значення аргументу, при якому значення функції дорівнює -9;
|
3) чи проходить графік функції
через точку А (-4; 15).
|
3. Побудуйте графік функції
у = 3х – 2. Користуючись графіком, знайдіть:
1) значення функції, що
відповідає аргументу 2;
2) значення аргументу, при
якому значення функції дорівнює -5;
|
3) при яких значеннях аргументу
функція набуває додатних значень?
|
4. Знайдіть координати точок перетину графіків
функцій у = -38х +15 та у = -21х – 36.
|
5.
Знайдіть область визначення функції .
|
6 Знайдіть
область визначення функції .
7.
Побудуйте графік функції
у = -2х + 5. Користуючись графіком,
знайдіть:
1)
значення функції, що відповідає ар¬гументу 2;
2)
значення аргументу, при якому зна¬чення функції дорівнює -1;
3) при
яких значеннях аргументу функція набуває від'ємних значень?
8. Знайдіть координати
точок перетину графіків функцій
у = 47х – 9 та у = -13х + 231.
|
Контрольна робота № 7
Перетворення виразів
№ 1. Розкладіть на множники:
1) х3 – 9х; 2) 12 – 75с2;
4) 4т3
– 32с3; 5) 3тп
+ 24п – 9т – 72.
|
№ 2. Розв'яжіть рівняння:
1) 2х3 – 50х =
0;
|
№ 3. Розкладіть на множники:
1)
а + b + а2 – b2;
|
№ 4. Доведіть, що:
2) значення виразу 825
– 6412 ділиться на 7.
|
№ 5. Знайдіть найменше значення виразу:
1) х2 + 8х + 16;
2) х2 + 8х + 17.
При яких значеннях х
вираз набуває найменшого значення?
|
№ 1. Розкладіть на множники:
1) а3 – 16а; 2) 2х2 – 50; 3) -т2 + 6т – 9;
5) ас4 – с4
+ ас3 –
с2.
|
№ 2. Розв'яжіть рівняння:
2) 25х3 – 10х2
+ х = 0.
|
№ 3. Розкладіть на множники:
2) (4т – 3)2 – (т + 2)2.
|
№ 4. Доведіть, що:
1) при будь-якому цілому п
значення
виразу (2п + 3)2 – (2п – 3)(2п + 5) ділиться на 8; |
№ 5. Знайдіть найменше значення виразу:
1) x2 – 6х + 9;
2) x2 – 6x + 12.
При яких значеннях х
вираз набуває найменшого значення?
|
Готуємось до контрольної роботи з геометрії
Контрольна
робота № 2
Взаємне
розташування прямих на площині
Варіант
1.
У завданнях 1
— 3 виберіть правильну відповідь.
1. Один із суміжних кутів дорівнює 20° . Чому дорівнює інший?
а) 100°;
б) 70°; в)
160°; г) 35°.
2. При перетині двох прямих нерівні кути відносяться, як 7 : 3. Знайдіть кут
між прямими.
а) 108°; б)
54°; в) 18°; г) 126°.
3. На рисунку прямі a і b паралельні, 1 = 130° . Чому дорівнює кут 2?
а) 50°; б) 1800; в) 650; г) 1300.
4. На рисунку 1 = 160° , 2 = 19°.
Чи паралельні
прямі а і b? Відповідь
поясніть.
Задачі 5-7
запишіть відповідно до вимог.
(Дано,
знайти, розвʼязання, відповідь)
5. Два суміжні кути відносяться,
як 2 : 7. Знайдіть ці кути.
6. Дві прямі
перетинаються. дин з отриманих кутів дорівнює 103° . Знайдіть градусну міру інших
кутів.
7. Який кут
утворює бісектриса кута в 84° з продовженням однієї з його сторін?
Контрольна
робота № 2
Взаємне
розташування прямих на площині
Варіант
2.
У завданнях 1 — 3 виберіть правильну відповідь.
1. Один із
суміжних кутів дорівнює 40° . Чому дорівнює інший?
а) 180°;
б) 100°; в)
20°; г) 140°.
2. При
перетині двох прямих сума двох кутів дорівнює 240° . Знайдіть кут між прямими.
а) 120°;
б) 300° в)
60°;
г) 1800.
3. На
рисунку прямі а і b паралельні. 1 = 29°. Знайдіть кут 2.
а)
151°; б) 180°; в)
29°; г) 900.
4. На рисунку 1 = 120°, 2 = 61° .
Чи паралельні прямі а і b? Відповідь поясніть
Задачі 5-7
запишіть відповідно до вимог.
(Дано,
знайти, розвʼязання, відповідь)
5. Два
суміжні куги відносяться, як 4 : 11. Знайдіть ці кути.
6. Дві прямі
перетинаються . Один з отриманих кутів дорівнює 35° . Знайдіть градусну міру інших
кутів.
7. Кут між
бісектрисою кута і продовженням однієї з його сторін дорівнює 148° . Знайдіть даний
кут.
.
Для учнів 7-х класів
Готуємось до контрольної роботи
Контрольна робота № 5
Многочлени
І варіант
1. Перетворити в многочлен стандартного вигляду вираз:
а) (3х
- 4х + 1) - (х
– 5х – 4);
б) 2х(4 – 2х + 3х
);
в) (а + 3)(2а –
5);
г) (х – 1)(х
+ 2х – 3).
2. Винесіть
спільний множник за дужку:
а) 6х²-2х;
б) 15 х²-5х;
в) -a¹¹-6a⁹-2a¹⁴.
3. Розкласти на множники:
а) 3х(8-х)- 5 (8-х) ;
б) 4в²х² -6bх+2вх²-3х;
в) 6m-mn-6+n.
4. Спростити вираз:
а) (х - 3)(х + 2) – 5(х - 4);
б) 3ху(ху + 2у) –
5ху(3ху + 2у).
5. Перетворити у многочлен стандартного вигляду:
(а + 2)(а
- а
+ а
- а + 3).
6. Розв’язати рівняння:
.
Контрольна робота № 5
Многочлени
ІІ варіант
1. Перетворити в многочлен стандартного вигляду
вираз:
а) (5х
+ 3х - 6) - (3х
– 7х – 4);
б) 3х(2х
- 3х + 5);
в) (х - 4)(3х + 2);
г) (х
+ 2)(х
- х + 4).
2. Винесіть
спільний множник за дужку:
а) 8х²-4х;
б) 25 х4-5х2;
в) -a9-6a6-2a12
3. Розкласти на множники:
а) 2х(5-х)- 3 (5-х) ;
б) 8в²х² -6bх+4вх²-3х;
в) 3m-mn-3+n.
4. Спростити вираз:
а) (х + 5)(х - 1) – 2(х - 2);
б) 2ав
(2ав + в) – 3ав
(3а - 1).
5. Перетворити у многочлен стандартного вигляду:
(а
- 3)(а
+ а
- а
+ 4).
6. Розв’язати рівняння:
МАТЕМАТИКА 6 КЛАС
РОЗКРИТТЯ ДУЖОК
МАТЕМАТИКА 6 КЛАС
Немає коментарів:
Дописати коментар